2008. február 12., kedd

Monapel


Tovább bővíteném az infókat a Monapel pelusbelsővel kapcsolatban.

Nekünk 3 fajta mintás van, kismackós, nagymackós, és fehér. Ezen kívül még natúr színben lehetett kapni, mikor én megrendeltem.
Előre szólok, belülről mindhárom egyforma anyagú, nagyon finom puha anyaga van.
Kívülről viszont a legpuhább a kismackós. De hasonlóan jó a fehér is. Viszont a nagymackós más anyagból van, és ezzel sajnos más bajom is van. Egyetlen egyszer kimostam a pelusokat 60 fokon, azóta se többet. A nagymackósok közül mind
a kismackós belső
összement egy kicsit, egy pedig használhatatlanná vált! A hivatalos honlapon az szerepel, hogy 90 fokon is mosható! Én ezt nem merném bevállalni!
Hát ennyi a konkrét észrevételem ezekkel a pelusokkal kapcsolatban.
Ezt leszámítva elégedett vagyok, a patentok és a tépőzárak is nagyon jól bírják eddig a kiképzést!







a fehér belső
a nagymacis belső

Nincsenek megjegyzések: