2008. július 20., vasárnap

Ha elkap a gépszíj 2.

Végre megérkeztek az én külföldről rendelt szerzeményeim is. Nagyon vártam már őket! Ideje is volt, mert kisfiam most már végleg kinőtte az s-es popo wrap és s-es mona wrap külsőket, amiket már alig bírtunk ráerőszakolni. Hogy miért külföldről? Egyrészt azért mert itthon sokkal szegényesebb a kínálat (ami nem lenne gond, ha pont olyan lenne ami tetszik) vagyis két márka van ami csak fehér, egy ami csak prefoldhoz jó, egy amit végülis szeretek az a kushies, csak azt éjszakára nem adom, mert a pamutszegély miatt nekem para és van a popolini ami szép is jó is meg színes is, de nagyon drága. Na és az a második indok, mert kint lényegesen olcsóbb minden. Igaz én megúsztam a szállítási költséget, mert hazahozta egy kedves ismerős, de szállítási költséggel számolva is még mindig olcsóbbra jön ki mint itthon. A harmadik ok pedig...hogy elkapott kicsit a gépszíj, mert nem tudtam ellenállni, miután topictársaim mutattak képeket, linkeket. Szerencsére azért sikerül azt rendelni, amire szükség is van/ és lesz (mert néhány dolgot már nagyobb méretben vettem, hogy később legyen jó. így elvileg(!!!) már a pelenkázás végéig el vagyok látva mindennel. Árakat is írok majd minden jellemzésnél.

Külsők:
  • Bumkins pelenka külső:
Egy nagyon könnyű külső, jól záródó combrésszel. Nagyon szép és izgalmas mintákkal kapható, a mienk az "on the go" névre hallgat. A mintás külsők ára 13,25 dollár. A hátán szellőző réteg van kialakítva, mert maga a külső anyaga nem légáteresztő. Nagyon jópofa ötlet. Prefoldhoz is tökéletes lehet, ugyanis kifejezetten erre a célra a a hasi oldalon belül van egy rész ami alá be lehet csúsztatni a prefold hasi végét, így nem csúszkál el. Bevarrott combrésze van a jobb illeszkedésért, a háta gumírozott. Próba után azt mondanám, hogy inkább prefoldhoz való külső, de popolini pandával is szuper. Azért a kushies basic belsőt is sikerült aláillesztenem :) Extragyorsan szárad.







  • Bummis Super Whisper Wrap (ez a tépőzáras változat):
Minden típusú belsőhöz ajánlott, vastag vízzáró pelenka külső. Egy pár használat után teljesen szivárgás mentes. Ennél a külsőnél is van külön karima vagy fül a prefold megtartására. Tépőzáras, könnyen és jól a gyerekre illeszthető. A háta gumírozott. Az ára 12,25 dollár.


  • Bummis Super Snap pelenka külső:
Anyaga, formája ugyan olyan mint a tépőzárasé, csak a tetején nem tépőzár hanem patentok vannak "V" alakban. Csak fehérben kapható, az ára 11 dollár.

  • Imse Vimse Organic Cotton pelenka külső:
A külső réteg 100% pamut. A combrésznél rugalmas anyagból betoldás a jobb illeszkedésért, és ugyanezért vastag tépőzár része van az elején. a háta gumírozott. A leírás szerint lélegző. Ár: 14,60 dollár. Nagyon jól passzol, mert ugyan az van ráírva hogy 9-12 kg-ig jó, de a 8 kg-os vékonyabb típusú fiamra is passzol. Még icipicit nagy talán, de nem szivárog, nem ereszt, igaz a lehető legszorosabbra kellett tépőzárazni.






  • Litewrap pelenka külső:
A leírás szerint tartós és lélegző külső. Nadrágpelenkához és prefoldhoz is használható. Combnál bevarrt toldás és vastag tépőzár a jó illeszthetőségért és két patent is van rajta, hogy a tépőzár ne dörzsölhesse ki a baba hasát és hogy ne tudják leszedni a pelust magukról. Ára: 8,50 dollár (!!!) Még nem próbáltam és egy darabig nem is tudom, mert ez nagyobb méret, későbbre vettem, elvileg 9 kg-tól lesz jó, de mivel az én fiam vékony szerintem egy picit később :)
  • Basic Connection Pull-On pelenka külső (bebújós):
Minden típusú pelenkához jó (a perfoldhoz csak ha össze van tűzve snappi kapoccsal vagy biztosítótűvel). Nagyon olcsó. Hippoallergén és lélegző. Az s-es még combban picit nagy a fiamra, de nem nagyon szivárgott. vettem egy xl-est a leszokáshoz majd, de lehet nem nő bele addig a legénykém :) ára 3,99 dollár.


All in one pelusok:


Rendeltem 2 db Bumkins all in one pelust. Ugyanolyan szuper mintásak, mint a bumkins külsők. Egy m-est és egy l-est vettem, az l-est későbbre. a képen a sárga bogaras a nagyobbik. Bevarrott nyelv szerű betét van benne (mindkét végén van bevarrva), hogy gyorsabban száradjon (olyasmi mint a Kushies all in one vagy a Monapel, csak a nyelv elöl is és hátul is be van varrva). Tépőzáras. Ár: 17,95 $ azaz kb.






Zsebes pelenkák:

Ilyet pl. még egyáltalán nem találtam itthon, pedig nagyon remek ötlet. Van eg
y vízzáró külső réteg és belevarrva egy mikropolár szerű, nagyon puha anyag (eddig úgy néz ki mint egy nagyon vékony aio). A polárszerű anyag háti részénél van egy széles kivágás és itt lehet betenni különböző tölteteket. Alapból adnak ezekhez a pelusokhoz betétet (általában), de külön is lehet venni és akár a tetra is megteszi, ha nincs más vagy egyéb prefoldok. Azért praktikus mert egy izgő mozgó gyerekre is könnyen fel lehet adni, hisz előre be lehet tenni a "bélést" és már csak a kész pelust kell feladni, mint egy aio-nál, csak itt a plusz betét nem mozdul el ficánkolás közben. Nagyon gyorsan száradnak!!! A leírás szerint nem szabad őket áztatni, ezeknél a szárazon tárolás a jó megoldás.
  • Haute Pockets Breathable One Size pelenka:
One size pelus, azaz egy méretes, nem kell mindig nagyobb méretűt venni, elég patentokkal nagyobbra állítani ha szükséges. A belső része mikrofleece anyag, mely elvezeti a nedvességet a baba bőrétől. A külső rész lélegző poliuretán. Kapható patentos és tépőzáras változat is, én mindkettőből vettem 1-1-et. 2 db betétet adtak hozzá, egy kisebbet és egy nagyobbat, melyeket akár össze is lehet kapcsolni. Leárazva 13,95 $ volt. A nagyobbik betéttel simán kibírt 3 órát.










  • bumGenius! One Size zsebes pelenka:
(Amerika területén kívül nem postázzák, Európában meg úgy tudom nagyon drága...Én úgy tudtam megrendelni Amerikából, hogy ismerős hozta haza.) One size pelus ez is, azaz egy méretes, patentokkal lehet állítani a nagyságát. Adtak hozzá 2 db betétet, 1 kicsit (újszülöttnek) és egy one size-t amit patentokkal lehet méretre állítani. (A leírás szerint több mint 4 dl folyadékot tud megkötni.) A belső rész elvezeti a nedvességet a betétbe, így a baba bőre száraz marad. Tépőzárral záródik, melyek egymásra is illeszthetők, így a legkisebb babákra is jó. Ára 17,95 $ = kb. Remekül illeszkedik, és tényleg nagyon sok pisit elbír a betétje!!






2 megjegyzés:

Unknown írta...

BumGenius-ròl: 15 hónapos korunk òta hasznàljuk, es egyàltalàn nem vagyunk vele megelègedve. A betètek nem bìrjàk legjobb esetben sem 2 òrànàl tovàbb, ès bizony a làbak között àllandòan kiszivàrog a pisi a body-ra, akkor is, ha nem ül rà a picùr, ès akkor is, ha pl. egy kender betèttel tömöm meg - szerintem azon a rèszen nem jò a pelenka kikèpzèse. Nem beszèlve arròl, hogy polièszter (ki tudja mi oldòdik ki belöle, ha meleg folyadèk èri).... Egyszòval egyàltalàn nem "genius"!
Ha mindenkèppen "egyberèszes", akkor èn inkàbb pl. egy bambusz velùr AIO-ra szavaznèk.

picilivi írta...

Kedves Kockapaci!
Van esetleg tapasztalatod Imse Vimse külső és valamilyen prefold belsővel?
(Nekem BM van, és szeretnék ilyen külsőt, de nem tudom, jó lesz-e...)