2009. március 1., vasárnap

Ember a termék mögött... külföldön 2. (Baby Beehinds)

Folytatjuk a külföldi viszonteladókkal folytatott mini-interjú sorozatunkat. Ezúttal a Baby Beehinds képviseletében a tulajdonos hölgy, Davina Casey számolt be nekünk röviden a tapasztalatairól...
- Melyik márkával foglalkozik? Mióta? Hogyan ismerkedett meg ezzel a márkával?
- A Baby BeeHinds márkát 2004 elején alapítottuk, miután 2003 végén megszületett elsőszülött lányunk. Azóta nagyon sok innovatív újdonságot bemutattunk a mosható pelenkázás területén, és szerencsére a márka az egész világon növekvő népszerűségnek örvend. Rendkívül izgalmas feladat!
- Milyen tapasztalatai vannak a "felhasználókkal"?
- A vásárlókkal való kommunikáció (a termék minőségével együtt) abszolút kiemelt helyen van kezelve a Baby BeeHindsnál. Minden egyes dolgozó igyekszik a legjobb tudása szerint segítséget nyújtani. A férjemmel együtt (mi vagyunk a cég tulajdonosai) a levelek személyes megválaszolása mellett telefonon is szívesen állunk a vásárlók rendelkezésére, emellett a különféle kiállításokon is igyekszünk népszerűsíteni a textilpelenkát. A legkedveltebb és legnépszerűbb pelenkánk a a bamboo fitted, de nagyon kedvelik a vásárlók a PUL külsőnket, a Minkee AIO-t. Nemsokára bemutatunk egy Multi-Fit zsebes pelenkát, nagyon reméljük, hogy szintén kedvelni fogják az emberek.
- Hogyan lehetne még közelebb hozni az emberekhez a mosható pelenkát?
- Sok helyen próbálunk hirdetni, de emellet nagyon bízunk abban, hogy a vásárlók hangot adnak a megelégedettségüknek. Szeretnénk, ha a vásárlóink boldogok lennének, és mesélnének a barátaiknak, ismerőseiknek erről a remek termékről. Több mint 1000 pelenkát ajándékoztunk különféle árvaházaknak, hogy segítsük a rászoruló gyermekeket - nem a márka promotálása miatt, hanem hogy azoknak tudjunk segíteni, akiknek valóban nagy szükségük van rá.

Nincsenek megjegyzések: